Prednosti nakupa pisarniškega materiala preko spleta

Pisarniški material je tisti potrošni material, brez katerega ne gre niti doma, niti v pisarni – tudi mala podjetja ga potrebujejo, saj se brez pisal, papirja, registratorjev, kuvert in podobno pač ne more poslovati. Časi, ko smo vsako reč posebej kupovali v knjigarni, papirnici ali na pošti, so minili, saj je bila takšna nabava predraga in tudi nepraktična. Danes večina material kupuje pri enem samem izbranem ponudniku, ki zagotavlja količinske popuste in brezplačno dostavo, račun pa je zborni in se poravna zgolj enkrat mesečno.

Prednosti spletnega nakupa pisarniškega materiala

Večina spletnih ponudnikov za pisarniški material je večjih trgovcev, ki so specializirani za svojo dejavnost. Pri nakupu preko spleta posameznih artiklov ne morete fizično pregledati oziroma jih otipati, vendar ima spletno naročanje zagotovo tudi svoje prednosti:

– Velika izbira proizvodov, ki v fizični trgovini zaradi pomanjkanja prostora običajno ni mogoča. Na zalogi je marsikaj, kar vam dostavijo naravnost iz skladišča.
– Enostavno ponovno naročanje artiklov, ki so vam najljubši. Pri nakupu ni težav z ugotavljanjem, katere artikle uporabljate običajno, saj enostavno skopirate kode prejšnjega nakupa. Tako se vam ne more zgoditi, da prejmete »napačna« pisala, ki vam ne ustrezajo.
– Hitra, brezplačna ali zelo poceni dostava. Naročeno blago vam večinoma dostavijo isti ali naslednji dan, če je nakup po vrednosti dovolj visok oziroma naročate redno, pa je tudi brezplačen.
– Za dostavo pogosto ne skrbi kurirska služba ali pošta, temveč lasten kurir, ki se ukvarja z razvozom. Ta vam artiklov ne dostavi do vrat oziroma vratarja, temveč jih dejansko prinese v pisarno. Kadar naročite pisarniški material, ki je težji, na primer papir, je to vsekakor priročno.
– Kode s popusti so pri spletnem nakupovanju stalnica. Tudi ob manjših naročilih lahko uporabite kodo, ki ste jo na primer prejeli po elektronski pošti, in vam pomaga pridobiti popust.
– Diskontne cene pri večjih naročilih. Če kupite 20 zavojev papirja, je cena nižja.Za večino artiklov je v spletni trgovini že označeno, koliko komadov je potrebno naročiti, da se prizna diskontna cena.
– Če kupujete pisarniški material na spletu, nimate nobenih težav s primerjanjem cen in kakovosti posameznih izdelkov, prav tako pa so vam lahko v pomoč pri izbiri tudi že objavljena mnenja strank oziroma njihove ocene.

Kombinacija kakovosti in cene

Bistvo pametnega naročanja pisarniškega materiala je v tem, da pri nakupu prihranite, pisarniški material pa vam dobro služi. To pomeni, da velja upoštevati pravilo dobrega kombiniranja – pri nekaterih izdelkih bodite bolj pozorni na nizko ceno, pri drugih na kakovost, odvisno od tega, kako jih uporabljate.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja