Oblikovanje spletne predstavitve

Pri večjih trženjskih projektih se podjetja dostikrat srečujejo z vprašanjem, kako se lotiti samega oblikovanja spletne strani. Zavedajo se, da spletna stran kot taka ni le še ena izmed stvari oz. gradiv, ki jih je potrebno spraviti v okvire celostne grafične podobe in bo, temveč zahteva več.

Spletna stran, je namreč element, ki ima več obrazov. Spomnimo se le na to, koliko je podstrani – sicer so narejene po nekih vzorcih, pa vendar se med seboj razlikujejo in za vsako varianto je potrebno poskrbeti, če želimo imeti konsistentno podobo skozi stike s potencialnimi kupci.

Prva izbira, na katero se ponavadi pomisli, so oblikovalci. Oni so torej tisti, ki so zadolženi za obliko, za izgled, za tisto, kar gledamo. In oni bodo že vedeli, kaj je lepo in kaj bo pritegnilo kupce.

Napaka. Delno to sicer drži. Vedeli bodo, kaj je lepo. Ne pa nujno tudi, kaj bo pritegnilo na spletni strani kupce. Zato je obseg znanj, ki je potreben za izdelavo kakovostne spletne strani dosti širši kot le oblikovalski. Oblikovalci namreč pogosto zmotno menijo, da bo njihova spletna stran vedno imela tako podobo, kot so si jo zamislili, ne upoštevajo pa npr. kakšne vse vsebine se bodo vnašale v spletno stran in kdo bo stran urejal in kako jo bo urejal. Zato je pogosto v “divjini” videti oblikovno domišljene dizajne, ki pa so nato popačeni z neustrezno podano vsebino.

Zato se pri obsežnejših spletnih predstavitvah poleg oblikovalca vzame v tim še strokovnjaka za uporabniško izkušnjo in pa raziskovalca trga. Oba bosta bistveno doprinesla k boljši uporabi spletne strani – ki ne bo le lepa, temveč tudi dejansko uporabna skozi daljše obdobje. Prvi vtis nad osnutkom dizajna spletne strani je namreč lahko zelo zavajajoč. Uporabniki strani namreč ne bodo gledali na Powerpointu in je predvsem ne bodo le gledali, temveč bodo po njej tudi klikali.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja